fredag 16 mars 2007

Dags att sätta igång!

Jag har fått lite uppmuntrande kommentarer till tidigare inlägg och har nu bestämt mig för att ta tag i ett av mina projekt. Jag delar upp det i smådelar med det enklaste först och sen betar jag av listan punkt för punkt, och om allt går som det ska så blir jag till slut klar! Nu talar jag inte om vad det är men grunden är en websida där jag ska sälja en slags tjänst. Just det här finns det redan några som gör men jag har inte hittat nån liknande i Sverige och jag kommer vara väldigt mycket bättre än de utländska tjänster som redan finns. Om allt går enligt planerna alltså, vilket det kommer att göra. :)

Konkurrens är förresten inget jag är rädd för, jag ska se till att ha bästa produkten och även bästa förutsättningarna för mina blivande annonsörer (affiliates).

Nåja, jag borde sluta snacka och börja jobba istället för en gångs skull. Nu ska jag börja på listan.

Inga kommentarer: