måndag 25 juni 2007

Extrajobb skaffat!

Jag jobbade förut för ett bemanningsföretag men blev fast anställd av företaget där jag var. Nu har jag kontaktat bemanningsföretaget igen för att få möjlighet att jobba lite extra och dom tog emot mig igen utan att tveka.

Det blir grymt bra sen när jag pluggar. Mitt ordinarie jobb är ganska bundet till dagtid och det skulle inte funka att jobba kvällar och helger där. Säg att jag har föreläsningar mellan 9-14 en dag, då går ju hela den dagen bort och jag kan inte jobba nånting. Då vore det bra att istället jobba några timmar på kvällen, eller kanske helgen istället.

Nu vet jag inte om det här kommer att funka, för jag behöver ju tid till att plugga själv också. Men jag har pratat med andra som går samma utbildning och de flesta har extrajobb i någon form och det är inga problem att hänga med. Det finns andra utbildningar som är betydligt mer pluggintensiva där det kanske inte skulle funka med extrajobb.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter riktigt bra!