fredag 6 april 2007

Trist att plugga svenska

Denna veckas inlämningsuppgift var verkligen tråkig... jag har slitit med den hela veckan och äntligen blev den klar. Jag har ganska svårt att för att skriva något om jag inte får klara instruktioner, om jag inte är intresserad av ämnet.

Bara två veckor kvar av svenskan nu i alla fall och jag hoppas jag slipper åka iväg till skolan för att skriva slutprovet utan kan göra det hemifrån. Jag har ingen lust att ta ledigt från jobbet och sen känns det bra att ha boken till hands när när man skriver prov. :)

Jag köpte alla mina böcker nya förresten, men jag ska sälja dom när jag är klar. Det hade blivit billigare att köpa dom begagnade givetvis men jag behövde dom snabbt. Dessutom är det väldigt smidigt att beställa allt från samma ställe.

Inga kommentarer: