måndag 2 april 2007

Stressigt på jobbet denna vecka

Min närmaste kollega är ledig så jag får vara helt själv denna vecka. En timme innan vi gick hem i fredags så fick jag en ny order som ska vara klar senast onsdag. Det var lite irriterande för jag är säker på att han vetat om den ett tag innan. Jag har inte tid att jobba över just nu på grund av skolan så jag får jobba på så gott jag kan på dagarna istället.

Skolan går bra, engelska och matte behöver jag inte ens plugga över huvud taget, bara lägga nån timme på inlämningsuppgiften varje vecka i engelskan och göra proven i matten. Svenskan tar mer tid, den här veckan ska jag skriva en debattartikel om upplysningen och det är inget man stressar igenom på en kväll tyvärr. Det är lite roligt ändå och jag ser fram emot att fortsätta med att plugga ”riktiga” grejer sen. Snart är sista dagen för anmälan till universitetet och jag har inte riktigt bestämt vad jag ska söka än.

Inga kommentarer: