onsdag 25 april 2007

Långledigt för vissa

På måndag är det valborg och då jobbar de flesta halvdag. På vårt
företag ville alla vara lediga så dom stänger ner allt. Med ett
undantag förstås - jag! Jag tycker det är slöseri med mina timmar
att vara ledig sådär utan nån vettig anledning och jobbar hellre.
Grymt skönt att vara ensam på jobbet en hel dag också. Jag kan göra
vad jag vill, springa omkring naken osv.

Nån övertid har det inte blivit tyvärr, ännu. Men eftersom jag inte
har så mycket att göra privat just nu så skulle det passa väldigt bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ensam på jobbet, då kan du få väldigt mycket eller väldigt lite gjort :D Håller med dig att det är slöseri med timmar...

/Kristian

Snåljåp sa...

Jag tänker gå hem vid 13-tiden i alla fall, men fram till dess gäller det att njuta. Jag tycker det är väldigt skönt att vara ensam på jobbet. Mysigt på nåt sätt.