lördag 7 juli 2007

Trögt med projekten

För en tid sen pratade jag en del om mina projekt som jag hade på gång, och jag tänkte att det kanske är dags att berätta hur det går med det.

Inget har hänt.

Förutom att jag har fått tusen nya idéer men jag har inte presterat något framåt så att säga. Det mesta jag kommer på har med internet att göra och oftast slutar det med att jag inser att jag inte kan göra det själv och så rinner det ut i sanden.

Det projekt som ligger mig varmast om hjärtat och som jag helst skulle vilja göra först, är nog dessutom ett av de svårare att komma igång med. Ibland funderar jag på att anlita några andra för programmering och design men då blir jag osäker på om idén fungerar och om jag verkligen kan dra in några pengar på det. Och så händer ingenting alls istället.

Tjänar jag inga pengar är det inte så stor mening att hålla på. Så kul är det inte att jobba gratis, det gör jag redan tillräckligt med mina hobbysiter.

Inga kommentarer: