tisdag 1 januari 2008

Egen verksamhet

Jag och min sambo har dragit igång en liten egen verksamhet. Vinsten under 2007 blev ca 200 kronor men jag tror på ett starkt 2008. :)

Som vanligt tänker jag inte säga exakt vad det är, men vi förmedlar en viss typ av tjänst och tar en del av kakan själva. Fördelen med det är ju att det egentligen inte finns något tak för hur mycket vi kan tjäna då tiden för varje förmedling är ganska liten. Det finns redan rejält med kunder (inte till just oss kanske men där ute nånstans) och marknaden växer. Framtiden ser ljus ut, osv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilka yrken har ni? tack för en intressant blogg

Miss Millionairess sa...

Later spannande!

Anonym sa...

Låter som nätverksmarknadsföring...

Snåljåp sa...

sam: Till vardags jobbar jag som montör (fast jag borde kalla mig student i första hand) och min sambo med marknadsföring.